Ghid pentru adăugarea unei farmacii în aplicație

Platforma Optimerix permite gestionarea mai multor puncte farmaceutice de pe un singur cont. Pentru adăugarea unei farmacii, trebuie să ai un cont aprobat pe platforma Optimerix.

Dacă nu ai un cont, urmează pașii pentru autentificare descriși în pagina următoare: Ghid pentru crearea unui cont pentru farmacie sau lant de farmacii pe platforma.

Dupa autentificare, pentru a se adăuga o farmacie se accesează secțiunea Farmacii din meniul lateral, iar apoi în colțul dreapta sus ai butonul de a adăuga o nouă farmacie:

Adaugare_farmacie_pas_1.png

În noul ecran se completează cu datele farmaciei:

  • numele punctului de lucru: fie numele sub care farmacia dvs este cunoscută, fie numele oficial
  • alegeți județul, localitatea, strada și numărul
  • codul poștal este ales automat în baza adresei
  • daca ai coordonatele GPS, le poți introduce, altfel ele sunt introduse automat de către noi
  • numărul de telefon la care farmacia poate fi contactată
  • adresa de email la care vei primi notificările legate de farmacie
  • completează programul de lucru pentru fiecare zi. În funcție de programul de lucru ales, farmacia dvs va putea primi rețete doar în cazul în care aveți orar de funcționare în ziua respectivă. Totodată, acest program împreuna cu datele de contact sunt vizibile pe harta aplicației.
  • bifează dacă dorești să accepți rețete trimise de utilizatorii aplicației Optimerix prin intermediul aplicației mobile Optimerix și să beneficiezi de rețete electronice noi
  • bifează dacă farmacia va accepta reduceri oferite de aplicația Optimerix (funcționalitatea este în curs de implementare) prin intermediul partenerilor săi
  • bifează dacă dorești ca farmacia sa fie vizibilă pe harta aplicației Optimerix. Acest lucru este util în situația în care activitatea punctului de lucru este suspendata temporar și dorești sa pastrezi înregistrarea farmaciei dar nu dorești ca datele de contact să mai fie vizibile utilizatorilor aplicației mobile Optimerix.
Adaugare_farmacii_pas_2.png

După adăugarea farmaciei, aceasta va fi în statusul “În curs de aprobare”. Pentru asigurarea completării corecte de informații și asigurarea folosirii corecte a platformei Optimerix, fiecare farmacie adăugata în platformă va fi verificată de către staff-ul Optimerix.

După ce este verificată înregistrarea, farmacia va primi statusul “Acceptată”. 

Ulterior se pot adăuga medicamentele, împreună cu detalii despre preț și disponibilitate. De asemenea, poți oricând să re-editezi datele introduse folosind din nou funcția din meniul Farmacii.

 

Dacă întâmpini probleme sau ai sugestii de îmbunătățire a funcționalității, te rugăm să ne scrii folosind formularul de contact.

 

Ghid pentru adăugarea unei farmacii în aplicație